Szállítási feltételek

A vásárláskor vedd figyelembe, hogy a webshopon keresztül jelenleg magyarországi, ausztriai, hollandiai, németországi és szlovákiai címekre áll módunkban rendelést felvenni. Ha a megrendelésedet más külföldi címre szeretnéd kérni, akkor vedd fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal, ahol a világ bármely pontjára készségesen kalkulálnak neked szállítási költséget. Az így leadott rendelések kézbesítési ideje a kézbesítési országtól függően változik, így erről az ügyfélszolgálat tud további információt adni.

Az alábbi módokon kérheted a kiszállítást:

Futárszolgálat – Felhasználó által megadott magyarországi címre a GLS szállítja ki a csomagokat. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt vizsgáld meg, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén kérd jegyzőkönyv felvételét. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni! A külföldi címekre történő kiszállításban partnerünk a Csomagküldő.hu, akik gondoskodnak arról, hogy a csomagod mihamarabb a külföldi kiszállító partnerekhez kerüljön.

Személyes átvétel az üzletben – Ha a személyes átvétel opciót választod, akkor rendelésedet a kártyás fizetést követően a budapesti üzletünkben is átveheted. Az így összekészített csomagokat 7 napig van lehetőséged átvenni. Az aktuális nyitvatartási időt az Üzletünk menüpont alatt találod.

Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díja a megrendelőt terheli, újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani!

A kiszállítás díja magyarországi címre 20.000 forintot el nem érő rendelés esetén 990 forint, azt meghaladóan pedig ingyenes.
Külföldi rendelés esetén az ügyfélszolgálat tud információt adni a rendelt termékek súlyának függvényében.

Promóciós időszakban a szállítási időnk akár kettő hét is lehet, ilyenkor köszönjük türelmedet. Ezen időszakokon kívül, magyarországi kiszállítás esetén viszont jellemzően 2-3 munkanap.