Törzsvásárlói hűségpont rendszer ÁSZF

1. BEVEZETÉS

1.1 Köszöntünk a Dora Natura Törzsvásárlói Hűségprogramjában (a továbbiakban: „Törzsvásárlói Hűségprogram”)! A Szolgáltató adatai: DORA NATURA Korlátolt Felelősségű Társaság – továbbiakban: Dora Natura.

Székhely: 1152 Budapest, Illyés Gyula utca 2-4. A. ép. fszt. 7.

Adószám: 24971575-2-42

Cégjegyzékszám: 01 09 339019

Nyilvántartásba vevő szerv: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága

Ezúton tájékoztatunk, hogy a Hűségprogramban való részvétellel (törzsvásárlói hűségprogram) elfogadod a jelen Általános Szerződési Feltételeket. A Dora Natura fenntartja a jogot, hogy bármely regisztrációt indokolás nélkül elutasítson.

1.2 A klubtagság ingyenes, és kiváltásához nincs szükség vásárlásra.

1.3 A Hűségprogramban pontokat szerezhetsz, amelyekkel különböző szinteken többek között ajánlatokat vehetsz igénybe.

1.4 A személyes adataid Dora Natura általi kezeléséről az Adatvédelmi Tájékoztatónkból tájékozódhatsz itt. https://www.doranatura.hu/adatvedelmi-iranyelvek/

2. HŰSÉGPROGRAM

2.1 A törzsvásárlói hűségprogram csak olyan magánszemélyek részére elérhető, akik érvényes e-mail-címmel rendelkeznek, és az irányadó jogi szabályozás szerint nagykorúnak minősülnek (azaz elmúltak 18 évesek), vagy elmúltak 16 évesek és ebben az esetben rendelkeznek legalább egyik szülőjük, gondviselőjük vagy törvényes képviselőjük hozzájárulásával. A Dora Natura fenntartja a jogot ezen hozzájárulás írásbeli igazolásának elkéréséhez. A társaságok képviseletében eljáró személyek nem jogosultak klubtaggá válni. A Dora Natura munkavállalói, tisztségviselői, igazgatói, ügynökei és képviselői jogosultak a klubtagságra, de egyes promóciókban nem vehetnek részt.

2.2 A jelentkezés leadásával megerősíted, hogy az irányadó jogi szabályozás szerint nagykorú vagy, vagy betöltötted 16. életévedet és rendelkezel a szülőd, gondviselőd vagy törvényes képviselőd hozzájárulásával, valamint elfogadod a jelen Általános Szerződési Feltételeket.

2.3 A törzsvásárlói hűségprogramban való részvétel személyre szóló, nem átruházható, valamint megfelelően alkalmazandók e tekintetben a jelen Általános Szerződési Feltételek, valamint a Dora Naturaáltal alkalmazott valamennyi egyéb szabály, irányelv és eljárás, amelyeket te is elfogadsz azzal, hogy igénybe veszed az ajánlatinkat, jutalmainkat, vásárlási lehetőségeinket, illetve a kapcsolódó szolgáltatásokat. Személyenként és regisztrált e-mail címenként csak egy törzsvásárlói tagság lehetséges. A törzsvásárlói tagság kizárólag személyesen használható és kizárólag az adott tag jogosult a törzsvásárlói tagságból származó előnyök igénybevételére. A törzsvásárlói tagság nem jogosít hitel vagy kölcsön igénybevételére, az kizárólag az itt részletezett előnyök igénybevételére szolgál.

2.4 Cégek, csoportok, szervezetek és más entitások, illetve kereskedelmi vagy nagy tételű rendeléseket leadni kívánó személyek nem jogosultak törzsvásárlói tagságra. A tagság viszonteladói vagy profitorientált tevékenységhez nem használható fel.

2.5 Törzsvásárlóként a te kötelességed, hogy az e-mail-címedet és az elérhetőségedet naprakészen és biztonságban tartsd.

3. KLUBTAGSÁG

3.1 A klubtagság egy országos program, és kizárólag online a www.doranatura.hu weboldalon érvényes.

3.2 A klubtagság feljogosít bizonyos személyre szabott ajánlatok (kedvezmények) igénybevételére a www.doranatura.hu weboldalon. Az aktuális ajánlatokat, további információkat egyes ajánlatok időtartamáról, illetve igénybevételük módjáról email üzenetben tájékoztatunk.

3.3 A Dora Natura törzsvásárlói hűségprogramban pontokat úgy szerezhetsz, hogy törzsvásárlóként bejelentkezve vásárolsz, vagy más pontszerző tevékenységet végzel a Dora Natura aktuális tájékoztatásának megfelelően. Felhívjuk figyelmedet, hogy ajándékkártyák vásárlásáért nem jár pont.

3.4 A megszerzett pontok személyre szólók, másik személy vagy törzsvásárló részére nem ruházhatók át.

3.5 Amennyiben egy korábban megvásárolt terméket visszaviszel vagy visszaküldesz, akkor a termék megvásárlásával szerzett pontokat levonjuk a Fiókodból.

3.6 A pontok jóváírásához a vásárlást megelőzően be kell jelentkezned a Fiókodba. Fiókodban bármikor megtekintheted az egyenlegedet.

4. PONTOK, SZINTEK ÉS KUPONOK

4.1 A megszerzett pontok a törzsvásárlói hűségprogramon belül szintekhez, valamint személyre szabott kuponokhoz vezethetnek. Kizárólag akkor vagy jogosult a fenti előnyök megszerzésére ha az itt közzétett feltételek mindegyikének megfelelsz.

A törzsvásárlói hűségprogramon belül szinted a jelenlegi vagy az azt megelőző törzsvásárlói időszakon (120 nap) belül szerzett pontokon alapul (amelyik magasabb). Ha új törzsvásárló vagy, vagy még nincs elég pontod a következő tagsági szinthez, akkor a tagságod az első szintről indul.Amennyiben egy törzsvásárlói időszak során eléred a következő (Bronz, Ezüst, Arany) szintet, akkor abban az időszakban és a következő időszakban a következő szinten maradsz. Ha egy törzsvásárlói időszakban nem gyűjtesz elég pontot a következő klubtagsági szinthez, akkor a következő időszakot újra az első szinten kezded.

4.2 A törzsvásárlói kuponok készpénzre vagy ajándékutalványra nem válthatók, és nem használhatók fel olyan vásárlásokhoz, amelyeknek összértéke kevesebb a kuponok értékénél. A törzsvásárlói kuponok alkalmazása után a vásárlás összértékének meg kell haladnia a(z) 5000 Ft összeget. A nem kereskedelmi áruk, például a bevásárlótáskák, valamint a kiszállítás díja ebbe az összegbe nem számítanak bele.

4.3 Mindegyik törzsvásárlói kupon csak egyszer váltható be, a kupon kiküldésének idejében szereplő felhasználhatósági dátumig és annak részletezett módja szerint.

4.4 Visszaküldött (nem hibás) termék esetén a törzsvásárlói kuponon keresztül kapott kedvezmény (vagy annak értéke) elévül. Csak a termékért fizetett összeget térítjük vissza, a törzsvásárlói kupon által kínált kedvezményt nem. Jogi út kizárva.

4.5 A törzsvásárlói kuponok nem használhatók fel Dora Natura ajándékkártyák vásárlására, sem korábbi vásárlásokhoz.

5. A DORA NATURA TÖRZSVÁSÁRLÓI HŰSÉGPROGRAM MÓDOSÍTÁSAI, MEGSZÜNTETÉSE VAGY AZ ONNAN VALÓ ELTILTÁS

5.1 A törzsvásárlói hűségprogramban való részvételt bármikor lemondhatod a Fiókodon keresztül vagy az ügyfélszolgálat segítségével. Felhívjuk figyelmedet, hogy a törzsvásárlói hűségprogram törlését követően csak vendégként fizethetsz a webáruházunkban.

5.2 Ha törlöd a törzsvásárlói hűségprogramodat, még 30 napod van felhasználni pontjaid, ez után azonban a Fiókodhoz tartozó minden pontot és törzsvásárlói kupont elveszítesz, valamint a kreditkérelmeidet is töröljük.

5.3 A Dora Natura saját belátása szerint megszüntetheti, módosíthatja, korlátozhatja, felfüggesztheti vagy átalakíthatja a Dora Natura Törzsvásárlói Hűségprogramot, illetve az arra vonatkozó Általános Szerződési Feltételeket, amennyiben a vonatkozó törvényekben, a Dora Natura szolgáltatásaiban változások állnak be, vagy új szolgáltatásokat vezetünk be. Bármely ennek megfelelő változtatás 14 munkanappal az után lép érvénybe, hogy a változásról akár a Fiókodon keresztül, a doranatura.hu oldalon, levélben vagy ezek bármely kombinációjában értesítést kaptál. Ha a változtatásokat nem fogadod el, lehetőséged van a törzsvásárlói hűségprogramban való részvételed törlésére.

5.4 A Dora Natura fenntartja a jogot a Törzsvásárlói Hűségprogram és az arra vonatkozó Általános Szerződési Feltételek kisebb módosításaira előzetes értesítés nélkül, amennyiben ezek a változások nem érintik jelentősen hátrányosan a törzsvásárlókat. Kérjük, mindig kövesd figyelemmel az Általános Szerződési Feltételek módosításait. Az Általános Szerződési Feltételek legújabb verzióját mindig megtalálod a doranatura.hu oldalon.

5.5 A Dora Natura Törzsvásárlói Hűségprogram szabályainak bármiféle megszegése, bizonyított vagy valószínűsíthető csalás, a Feltételeknek való meg nem felelés, a fiók inaktivitása, helytelen adatok megadása vagy a Dora Natura érdekeinek ellentmondó bármely cselekedet a Dora Natura Törzsvásárlói Hűségprogramban való részvételed befejezéséhez vagy korlátozásához vezet, nem kizárólagosan beleértve a fizetési módok módosítását. Ha a programban való részvételed megszűnik, a Fiókom oldalon lévő összes pontod automatikusan lejár.

5.6 Fenntartjuk a fizetési módok módosításának és/vagy a fiókhoz való hozzáférés megszüntetésének vagy korlátozásának jogát a következő esetekben. A fizetési mód módosítása, valamint a megszüntetés vagy korlátozás nem kizárólagosan a következő okokból történhet: (1) Indokolatlanul gyakori vagy nagy mennyiségű visszáru; (2) A termékeink újraértékesítésére és/vagy profitszerzésre irányuló egyértelmű szándék; vagy (3) Több regisztrált fiók és/vagy új fiók regisztrálása korábban felfüggesztett felhasználó számára. Fenntartjuk a rendelések törlésének jogát abban az esetben, ha hasonló szándékból vendégként vásárolsz. Amennyiben a hozzáférésedet korlátoztuk vagy a rendelésedet töröltük, és úgy véled, ez tévedésből történt, kérjük, fordulj az Ügyfélszolgálathoz.

6. KORLÁTOZOTT FELELŐSSÉG

6.1 A Dora Natura nem tehető felelőssé a Törzsvásárlói Hűségprogram rendszerhibáiért vagy üzemzavaraiért, illetve ezek következményeiért. A Dora Natura nem vállal felelősséget a Törzsvásárlói Hűségprogram felfüggesztéséből, módosításából vagy megszüntetéséből eredő károkért, kivéve a törvény által ki nem zárható felelősségeket.

6.2 A Dora Natura nem vállal felelősséget a Fiókod gondatlan kezeléséért és ennek eredményeképp azért, hogy harmadik személyek esetlegesen hozzáfértek a Fiókodhoz.

7. JOGSZABÁLYOK ÉS JOGHATÓSÁG

7.1 Jelen Feltételekre Magyarország törvényei vonatkoznak, tekintet nélkül bármilyen kollíziós jogszabályra vagy alapelvre. Jelen Általános Szerződési Feltételekkel vagy a klubtagsággal kapcsolatos bármilyen vita, igény vagy nézeteltérés esetén Magyarország illetékes és hatáskörrel rendelkező bíróságai járnak el, kivéve, ha a vonatkozó kötelező erejű fogyasztóvédelmi törvények másként rendelkeznek.

7.2 Ha a Törzsvásárlói Hűségprogrammal kapcsolatban problémába ütköztél, és nem tudtad rendezni az ügyet a Dora Naturával, panaszt nyújthatsz be az EU online vitarendezési platformján (az „ODR platform”).

Az ODR platform az EU fogyasztói és kereskedői számára lehetőséget nyújt az online vásárláshoz kapcsolódó problémák esetében a peren kívüli vitarendezésre. Ez egy felhasználóbarát és interaktív weboldal, amely az EU minden hivatalos nyelvén elérhető, és ingyenesen igénybe vehető. Az ODR platform használatával a fogyasztó és a kereskedő vitarendezési testületet választhat, majd egy folyamat keretében megoldást találhatnak a fogyasztó panaszára. Az ODR platform itt érhető el: http://ec.europa.eu/odr

7.3 A jelen Általános Szerződési Feltételek egyes rendelkezéseinek érvénytelensége vagy végrehajthatatlansága nem érinti az Általános Szerződési feltételek további rendelkezéseinek érvényességét. Ilyen esetben az érvénytelen vagy végrehajthatatlan rendelkezést a felek érvényes vagy alkalmazható új rendelkezéssel helyettesítik.

8. KAPCSOLAT

8.1 Ha a Hűségprogrammal kapcsolatban bármilyen kérdésed van, fordulj a Dora Natura ügyfélszolgálatához a telefonszámon (díjmentes). A Hűségprogrammal kapcsolatos minden levelezést ügyfélszolgálatunknak címezd az ugyfelszolgalat@doranatura.hu e-mail-címre.

9. EGYÉB

Jelen Általános Szerződési Feltételekben nem szabályozott kérdésekben a Dora Natura ÁSZF rendelkezései irányadóak.